Vocea comunității în revigorarea curriculumului

Auzim zgomotos și haotic tot felul de glasuri pe fundal. Pe unele de-abia le descifrăm, altele n-au forță să răzbată. Scriem citeț coduri pe care le înțeleg roboții, dar am uitat să ascultăm autentic vocea comunității. Mergem înainte după formule și proceduri care par că ne iau în seamă tot mai puțin. Sperăm ca inițiativa conferinței, în care vocea comunității prin reprezentanții ei sinteză se aude limpede, coerent și implicat, va avea ecou în procesele educaționale. Deschidem dialogul și cu el noi conexiuni sau le revitalizăm pe cele existente. Provocăm invitații să răspundă, fiecare din propria experiență deloc de neglijat, la întrebarea La ce are nevoie școala să fie atentă?. Așteptăm curioși răspunsurile invitaților care probabil nu vor schimba curriculumul, dar pot cu siguranță revigora atitudini și contura noi strategii didactice.

Speakeri

Ateliere

Învățăm 

Cum se scriu proiectele Erasmus?

cu profesor consilier școlar Silviu Brebuleț,
reprezentant CJRAE Vrancea

ABC-ul managementului de proiect – pași pentru elaborarea unui proiect de succes

cu Anca Voineag
Inspector școlar, proiecte educaționale, ISJ Sibiu

 

Despre comunitatea Îndreptar Digital

cu Adela Beca și Ana Stamatescu
Asociația Techsoup

Bune practici. Modele de proiecte
cu Camelia Limbășan,
Profesor consilier

Despre parteneriatul școală-comunitate în educația incluzivă
lector univ. dr. Lia Bologa,
Psiholog

Cum se scriu proiectele cu finanțare CJ?

Daniela Lupica