Instrumentar digital pentru managementul timpului și carierei

by

Atelier practic destinat celor din zona middle-management (directori departament, directori proiect, secretar-șef)

Actualul context, caracterizat de o intensă proliferare a instrumentelor specifice domeniului Tehnologiei Informațiilor și Comunicațiilor, impune schimbări în paradigmele tradiționale aferente oricărei activități desfășurate de către ființa umană. În circumstanțele asigurării calității proceselor demarate la nivelul structurilor organizaționale, dezvoltarea competențelor digitale ale resursei umane devine o necesitate, a cărei îndeplinire necesită instruire continuă și, poate chiar mai important, experimentare directă.

Prezentul atelier de formare își propune să contribuie la dezvoltarea unei culturi informatice în rândul membrilor structurilor de middle management din cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, vizând ca principală direcție de interes îmbunătățirea competențelor digitale, cu scopul gestionării timpului și principalelor activități desfășurate de participanți. Cu o abordare axată pe demonstrație și aplicații practice, atelierul în cauză va fi concentrat pe prezentarea câtorva instrumente digitale moderne, recunoscute pentru utilitatea și eficacitatea oferite. Participanții vor avea posibilitatea de a îmbina cunoștințele teoretice cu abilitățile practice, într-o manieră interactivă, cu un crescut potențial de aplicabilitate în activitățile profesionale curente.

Inscrieri, aici: https://forms.gle/UEuo5Dtz2ThJEteu5

0 Comments

Submit a Comment